dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Hrazánek, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:11Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:11Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49411
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá komunikací projektu Den trenérů mládeže neziskové organizace Díky, trenére. V teoretické části se věnuje problematice neziskových organizací, stručně popisuje základní přístupy ke komunikaci i k novým trendům v komunikaci v této oblasti. Praktická část práce je pak zaměřena na analýzu a kvalitativní výzkum ve formě rozhovorů s podporou SWOT a PEST analýzy týkající se komunikace. Na základě výsledků a analýz jsou poté doporučeny komunikační aktivity. |
|
dc.format |
63 s. (90 768 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketing v neziskovém sektoru
|
cs |
dc.subject |
image neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
Den trenérů mládeže
|
cs |
dc.subject |
Díky trenére
|
cs |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
marketing in the non-profit sector
|
en |
dc.subject |
image of non-profit organization
|
en |
dc.subject |
Den trenérů mládeže
|
en |
dc.subject |
Díky trenére
|
en |
dc.title |
Komunikace projektu Den trenérů mládeže neziskové organizace Díky, trenére |
|
dc.title.alternative |
Communication of the Youth Trainers Day non-profit Organization Project Thanks, Coach |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the communication of the Den trenérů mládeže of the non-profit organization Díky, trenére. The theoretical part deals with the issue of non-profit organizations, briefly describes the basic approaches to communication and new trends in communication in this area. The practical part of the work is then focused on analysis and qualitative research in the form of interviews with the support of SWOT and PEST analysis related to communication. Based on the results and analyzes, communication activities are then recommended. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56716
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|