Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav
Author: Nagy, Leona
Advisor: Nemeškalová, Markéta
Abstract: Cílem bakalářské práce je zmapovat marketingovou komunikaci Městského muzea a galerie Břeclav a zjistit, jaké komunikační nástroje jsou z hlediska návštěvnosti této instituce efektivní. Teoretická část se věnuje obecným pojmům z oblasti marketingu a marketingové komunikace, příspěvkové organizaci a muzeu. Součástí práce jsou metody výzkumu, které byly využity k dosažení cíle práce. Praktická část se věnuje popisu vybrané organizace, marketingovému mixu a využívaným komunikačním nástrojům. Pomocí výzkumných metod je vyhodnocována efektivita jednotlivých nástrojů vzhledem k návštěvnosti. Závěr je věnován shrnutí práce a doporučením k možnému zlepšení propagace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49425
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56736


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
nagy_2020_dp.pdf 357.4Kb PDF View/Open None
nagy_2020_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
nagy_2020_vp.doc 157Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account