Zásady media relations
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zásady media relations |
Author: |
Petrová, Kristýna
|
Advisor: |
Dolínková, Olga
|
Abstract:
|
Bakalářská práce na téma zásady media relations zkoumá vztahy a možnosti komunikace mezi novináři a pracovníky oboru public relations. Ve své první části předkládá teoretický rámec pro komunikaci s médii, zaměřuje se na její hlavní komunikační formát - tiskovou zprávu, a popisuje hodnotu a principy vnímání značky spotřebitelem. V praktické části na základě kvalitativního výzkumného šetření formuluje doporučení, jakou formou, obsahem a frekvencí s médii komunikovat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49430
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
56741
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account