CSR společnosti The LEGO Group

DSpace Repository

Language: English čeština 

CSR společnosti The LEGO Group

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Uhlíř, Daniel
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:13Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:13Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49434
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je koncept CSR neboli společenská odpovědnost firem. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část představuje definici konceptu vč. pojmů, které k ní patří a třípilířové struktury na které stojí. Pojednává také o hlavních zásadách konceptu, jeho výhodách i kritice. Analytická část se věnuje uplatnění konceptu CSR ve společnosti The LEGO Group. Pro uvedení kontextu je firma v této části představena a dále se analýza zabývá jednotlivými aplikacemi principů společenské odpovědnosti v jejím prostředí zaměřeným na tři klíčové oblasti zájmu, kterými jsou děti, životní prostředí a lidé. Součástí analytické části práce je výzkum zaměřený na zkušenost zaměstnanců se strategií CSR ve společnosti The LEGO Group.
dc.format 56 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CSR cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject tripple-bottom line cs
dc.subject LEGO cs
dc.subject The LEGO Group cs
dc.subject výroba hraček cs
dc.subject environmentální odpovědnost cs
dc.subject CSR en
dc.subject Corporate Social Responsibility en
dc.subject tripple-bottom line en
dc.subject LEGO en
dc.subject The LEGO Group en
dc.subject toy manufacturer en
dc.subject environmental responsibility en
dc.title CSR společnosti The LEGO Group
dc.title.alternative CSR of The LEGO Group
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor's thesis is a concept of the Corporate Social Responsibility. It consists of theoretical and analytical part. Theoretical part describes the definition of the CSR concept and explains its terminology, including tripple-bottom line as the main element of the concept. Further it explains what advantages can inclusion of the CSR concept bring to the companies. Analytical part describes application of CSR methods within The LEGO Group company. And also explaines what are the specific principles of CSR applied in areas of the company interest, which are Children, Environment and People. Part of analysis consists of tesearch focused on the employee's experience with the CSR strategy within the company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56745
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
uhlíř_2020_dp.pdf 1.073Mb PDF View/Open None
uhlíř_2020_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
uhlíř_2020_vp.pdf 481.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account