CSR společnosti The LEGO Group
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Uhlíř, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:13Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:13Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49434
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je koncept CSR neboli společenská odpovědnost firem. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část představuje definici konceptu vč. pojmů, které k ní patří a třípilířové struktury na které stojí. Pojednává také o hlavních zásadách konceptu, jeho výhodách i kritice. Analytická část se věnuje uplatnění konceptu CSR ve společnosti The LEGO Group. Pro uvedení kontextu je firma v této části představena a dále se analýza zabývá jednotlivými aplikacemi principů společenské odpovědnosti v jejím prostředí zaměřeným na tři klíčové oblasti zájmu, kterými jsou děti, životní prostředí a lidé. Součástí analytické části práce je výzkum zaměřený na zkušenost zaměstnanců se strategií CSR ve společnosti The LEGO Group. |
|
dc.format |
56 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
tripple-bottom line
|
cs |
dc.subject |
LEGO
|
cs |
dc.subject |
The LEGO Group
|
cs |
dc.subject |
výroba hraček
|
cs |
dc.subject |
environmentální odpovědnost
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
Corporate Social Responsibility
|
en |
dc.subject |
tripple-bottom line
|
en |
dc.subject |
LEGO
|
en |
dc.subject |
The LEGO Group
|
en |
dc.subject |
toy manufacturer
|
en |
dc.subject |
environmental responsibility
|
en |
dc.title |
CSR společnosti The LEGO Group |
|
dc.title.alternative |
CSR of The LEGO Group |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor's thesis is a concept of the Corporate Social Responsibility. It consists of theoretical and analytical part. Theoretical part describes the definition of the CSR concept and explains its terminology, including tripple-bottom line as the main element of the concept. Further it explains what advantages can inclusion of the CSR concept bring to the companies. Analytical part describes application of CSR methods within The LEGO Group company. And also explaines what are the specific principles of CSR applied in areas of the company interest, which are Children, Environment and People. Part of analysis consists of tesearch focused on the employee's experience with the CSR strategy within the company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56745
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account