dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Solařová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:19Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:19Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49605
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou vzájemné spolupráce ředitele a zřizovatele mateřské školy na jejím rozvoji. Teoretická část vymezuje mateřské školy jako součást vzdělávacího systému a s tím související důležitost předškolního vzdělávání. Dále je zde zmapovaná pozice zřizovatele a ředitele školy a vzájemného působení v oblasti jejího rozvoje v součinnosti se strategickými dokumenty škol. Empirická část odhaluje způsob vzájemné spolupráce mezi ředitelem a zřizovatelem na rozvoji mateřské školy a činitele, kteří ji formují a odkrývá vzájemný vztah mezi koncepčními dokumenty mateřských škol a výsledky inspekčního šetření ČŠI. Výzkumná část byla realizována pomocí interview s ředitelkami a zřizovateli mateřských škol a analýzou dokumentů. |
|
dc.format |
120 s. (252 395 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ředitel mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
zřizovatel mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
rozvoj mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
koncepční dokumenty mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
subjekty spolupráce
|
cs |
dc.subject |
kindergarten headteacher
|
en |
dc.subject |
founder
|
en |
dc.subject |
school development
|
en |
dc.subject |
conceptual documents for kindergartens
|
en |
dc.subject |
subjects of cooperation
|
en |
dc.title |
Spolupráce ředitele a zřizovatele mateřské školy na jejím rozvoji |
|
dc.title.alternative |
Kindergarten Headteacher's and Founder's Cooperation in School Development |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2021-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis addresses the issue of cooperation between headteacher and founder in school development. The theoretical part describes kindergartens as a part of the educational system and their significance in the pre-school education. Moreover, it explores the positions of the founder and the kindergarten headteacher and their mutual activities regarding school development in accordance to the strategic school documents. The practical part examines the cooperation between kindergarten headteacher and founder within school development and factors by which it is affected. Furthermore, it reveals the mutual relationship between the conceptual documents for kindergartens and the results of the Czech School Inspection's research. The practical part was carried out by interviews with kindergarten headteachers and founders and by an analysis of the aforementioned documents. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57129
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-04-22 |
|