Vývoj profesní kariéry učitele mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Deutscherová, Beáta
|
|
dc.contributor.author |
Bořutová, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:21Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:21Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49662
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou kariérního vývoje učitele mateřské školy. Cílem je popsat vývoj profesní kariéry učitele mateřské školy. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky o profesi a o vývoji profesní dráhy učitele. Druhá, empirická část je věnována kvalitativně orientovanému výzkumu a jeho interpretaci. Data byla pořízena prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s učitelkami a ředitelkami mateřských škol ze Zlínského kraje. Výzkumná zjištění prezentují významové kategorie, které odkrývají jednotlivé fáze vývoje a faktory, které tyto fáze ovlivňují. Na základě pořízených dat byl vytvořen teoretický model dráhy učitele, který byl položen do komparace s ideálními modely vývoje profesní dráhy učitele. |
|
dc.format |
70 s. (94984 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
profesní kariéra
|
cs |
dc.subject |
profese
|
cs |
dc.subject |
učitelská profese
|
cs |
dc.subject |
profesionalizace
|
cs |
dc.subject |
professional career
|
en |
dc.subject |
profession
|
en |
dc.subject |
teaching profession
|
en |
dc.subject |
professionalization
|
en |
dc.title |
Vývoj profesní kariéry učitele mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Development of the professional career of kindergarten teachers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2021-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the issue of career development of a kindergarten teacher. The aim is to describe the development of the professional career of a kindergarten teacher. The theoretical part summarizes the knowledge about the profession and the development of the teacher's career. The second, empirical part is devoted to qualitatively oriented research and its interpretation. The data were obtained through semi-structured interviews with teachers and principals of kindergartens in the Zlín region. Research findings present meaning categories that reveal individual phases of development and factors that influence these phases. Based on the acquired data, a theoretical model of the teacher's career was created, which was placed in comparison with ideal models of the development of the teacher's career. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57190
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account