Specifika spolupráce učitelů a rodičů v lesní mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika spolupráce učitelů a rodičů v lesní mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Škubníková, Marta
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:22Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:22Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49682
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na odhalení specifik ve spolupráci učitelů a rodičů v lesní a veřejné mateřské škole. Cílem práce je popsat a porovnat, jak probíhá spolupráce učitelů a rodičů v lesní a veřejné mateřské škole a také odkrýt formy spolupráce učitelů a rodičů v lesní a veřejné mateřské škole. Teoretická část se zaměřuje na problematiku týkající se vztahu mateřské školy a rodiny, dále vymezuje charakteristiku veřejné a lesní mateřské školy, spolupráci učitelů a rodičů v lesní mateřské škole v porovnání s veřejnou mateřskou školou. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Data byla získána prostřednictvím polostrukturovaného interview s učiteli a rodiči v lesní a veřejné mateřské škole. Z analýzy získaných dat vyplynulo, že spolupráce učitelů a rodičů v lesní mateřské škole se liší od spolupráce ve veřejné mateřské škole, byla zjištěna daná specifika.
dc.format 56 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Spolupráce cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject vztah školy a rodiny cs
dc.subject formy spolupráce cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject role rodičů cs
dc.subject Cooperation en
dc.subject kindergarten en
dc.subject school-family relationship en
dc.subject forms of cooperation en
dc.subject communication en
dc.subject role of parents en
dc.title Specifika spolupráce učitelů a rodičů v lesní mateřské škole
dc.title.alternative Specifics of teacher-parent collaboration in forest kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tallová, Barbora
dc.date.accepted 2021-06-07
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is aimed at revealing specifics in cooperation between teachers and parents in forest and public nursery school. The aim of the work is to describe and compare how teachers and parents collaborate in forest and public nursery schools, as well as to uncover forms of cooperation between teachers and parents in forest and public nursery schools. The theoretical section focuses on issues related to the relationship of nursery school and family, further defines the characteristics of public and forest nursery school, cooperation of teachers and parents in forest nursery school compared to public nursery school. The results of qualitatively oriented research are presented in the practical part. The data was obtained through a semi-structured interview with teachers and parents in a forest and public nursery school. Analysis of the data obtained showed that cooperation between teachers and parents in a forest nursery school differs from cooperation in a public nursery school, specificities were identified.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 57216
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
škubníková_2021_dp.pdf 1.511Mb PDF View/Open None
škubníková_2021_op.docx 18.39Kb Unknown View/Open None
škubníková_2021_vp.docx 19.10Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account