Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny v předškolním vzdělávání
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny v předškolním vzdělávání |
Author: |
Vahalíková, Petra
|
Advisor: |
Pokrivčáková, Silvia
|
Abstract:
|
Předkládaná diplomová práce se věnuje tématu využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání. Jejím cílem je zjištění zkušeností učitelů mateřských škol, s využíváním grafických příběhů v rámci počátečního osvojování cizího jazyka u dětí předškolního věku. Teoretická část představuje sumarizaci teoretických poznatků problematiky raného osvojování cizího jazyka u dětí předškolního věku, roli využívání literárních žánrů a zejména vliv jejich obrazových informací při práci s textem. V praktické části jsem pomocí kvantitativního designu metodou dotazníkového šetření a získaných dat od respondentů zpracovala analýzu výsledků a jako doplňkovou metodu jsem zvolila kvalitativní design polostrukturovaného interview, jehož data byla zpracována prostřednictvím otevřeného kódování. Na základě výsledků z výzkumného šetření jsem zformulovala doporučení pro praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49810
|
Date:
|
2021-07-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
Discipline:
|
Pedagogika předškolního věku |
Grade for thesis and defense:
|
E
59968
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account