Realizace sociální pedagogiky a multikulturní výchovy ve škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Realizace sociální pedagogiky a multikulturní výchovy ve škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Vaňková, Ludmila
dc.date.accessioned 2021-10-04T11:58:48Z
dc.date.available 2021-10-04T11:58:48Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49851
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá aktuálním tématem Multikulturní výchova a sociální pedagogika a jejich implementace ve škole. Teoretická část pojednává o multikulturalitě i o sociální pedagogice a hledá spojitost mezi těmito obory. Praktická část je zaměřena na kvantitativní výzkum v souvislosti s multikulturní výchovou praktikovanou na základních školách. Hlavním cílem této práce je zjistit, jakým způsobem učitelé na základních školách v Brně realizují multikulturní výchovu. Data pro výzkum jsou získávána pomocí kvantitativního výzkumu realizovaného pomocí dotazníků. K analýze dat a jejich interpretaci je použita forma deskriptivního výzkumu.
dc.format 83 (113 091)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální pedagogika cs
dc.subject pedagogika cs
dc.subject edukace - výchova cs
dc.subject školní vzdělávací program cs
dc.subject multikulturalismus cs
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject kultura cs
dc.subject Social Pedagogy en
dc.subject Pedagogy en
dc.subject Education en
dc.subject School Educational Programme en
dc.subject Multiculturalism en
dc.subject Multicultural Education en
dc.subject Culture en
dc.title Realizace sociální pedagogiky a multikulturní výchovy ve škole
dc.title.alternative Realization of Social Pedagogy and Multicultural Education at Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jůzl, Miloslav
dc.date.accepted 2021-09-06
dc.description.abstract-translated Master's thesis is focused on the current topic of Multicultural education and Social pedagogy and their implementation at school. The theoretical part deals with Multiculturalism and Social pedagogy and seeks connections between these disciplines. The empirical part is focused on a quantitative research in connection with multicultural education practiced at primary schools. The main goal of this thesis is to find out how teachers at primary schools in Brno implement the multicultural education. Data for research have been obtained through a quantitative research using questionnaires. A form of descriptive research is used to analyze and interpret the data.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 58135
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-08-19


Files in this item

Files Size Format View Description
vaňková_2021_dp.pdf 3.335Mb PDF View/Open None
vaňková_2021_op.docx 19.95Kb Unknown View/Open None
vaňková_2021_vp.doc 58.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account