Návrh business modelu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Slinták, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Havelková, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-04T11:58:52Z |
|
dc.date.available |
2021-10-04T11:58:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49950
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá navržením business modelu nového kosmetického salónu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb ve městě Bystřici pod Hostýnem. Práce se dělí na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřená na vymezení základních pojmů podnikání a právní formy podnikání. Dále se tato část věnuje definicím pojmů business model, business model Canvas a rozdíl mezi business modelem Canvas a Lean Canvas. Také jsou zde popsány marketingové analýzy. V praktické části jsou za pomocí nově získaných teoretických poznatků vytvořené marketingové analýzy PEST, SWOT a Porterův model pěti konkurenčních sil. Na základě těchto analýz je zpracován business model dle Lean Canvas, ve kterém je popsáno devět stavebních prvků podnikatelského modelu. |
|
dc.format |
67 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
business model
|
cs |
dc.subject |
Lean Canvas
|
cs |
dc.subject |
kosmetický salon
|
cs |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
business model
|
en |
dc.subject |
Lean Canvas
|
en |
dc.subject |
beauty salon
|
en |
dc.title |
Návrh business modelu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb |
|
dc.title.alternative |
Design of Business Model Focused on Cosmetic Services |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Papadaki, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2021-09-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the design a business model of a new beauty salon focused on providing beauty services in Bystřice pod Hostýnem. The work is divided into two parts, theoretical and practical. This part is also devoted deals with definitions of business model, business model Canvas, and the difference between business model Canvas and Lean Canvas. Marketing analyzes are also described here. The theoretical part is processed on the basis of professional literary knowledge. In the practical part, marketing analyzes PEST, SWOT and Porters analysis of five competitive forces are created with the help of newly acquired theoretical knowledge. Business model according to Lean Canvas is based on these analyzes and describes the nine building blocks of the business model. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58714
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-08-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account