Návrh business modelu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh business modelu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slinták, Karel
dc.contributor.author Havelková, Nikola
dc.date.accessioned 2021-10-04T11:58:52Z
dc.date.available 2021-10-04T11:58:52Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49950
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá navržením business modelu nového kosmetického salónu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb ve městě Bystřici pod Hostýnem. Práce se dělí na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřená na vymezení základních pojmů podnikání a právní formy podnikání. Dále se tato část věnuje definicím pojmů business model, business model Canvas a rozdíl mezi business modelem Canvas a Lean Canvas. Také jsou zde popsány marketingové analýzy. V praktické části jsou za pomocí nově získaných teoretických poznatků vytvořené marketingové analýzy PEST, SWOT a Porterův model pěti konkurenčních sil. Na základě těchto analýz je zpracován business model dle Lean Canvas, ve kterém je popsáno devět stavebních prvků podnikatelského modelu.
dc.format 67
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikání cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject business model cs
dc.subject Lean Canvas cs
dc.subject kosmetický salon cs
dc.subject business en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject business model en
dc.subject Lean Canvas en
dc.subject beauty salon en
dc.title Návrh business modelu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb
dc.title.alternative Design of Business Model Focused on Cosmetic Services
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Papadaki, Šárka
dc.date.accepted 2021-09-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the design a business model of a new beauty salon focused on providing beauty services in Bystřice pod Hostýnem. The work is divided into two parts, theoretical and practical. This part is also devoted deals with definitions of business model, business model Canvas, and the difference between business model Canvas and Lean Canvas. Marketing analyzes are also described here. The theoretical part is processed on the basis of professional literary knowledge. In the practical part, marketing analyzes PEST, SWOT and Porters analysis of five competitive forces are created with the help of newly acquired theoretical knowledge. Business model according to Lean Canvas is based on these analyzes and describes the nine building blocks of the business model.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58714
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-08-20


Files in this item

Files Size Format View Description
havelková_2021_dp.pdf 1.584Mb PDF View/Open None
havelková_2021_op.docx 22.27Kb Unknown View/Open None
havelková_2021_vp.docx 25.11Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account