Autorská oděvní značka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petříčková, Kristýna
|
|
dc.contributor.author |
Berecková, Anežka
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-04T11:58:53Z |
|
dc.date.available |
2021-10-04T11:58:53Z |
|
dc.date.issued |
2020-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49971
|
|
dc.description.abstract |
Vytvoření koncepce vlastní módní značky, která si zakládá na hodnotách autenticity, lo-kálnosti a udržitelnosti, definování identity vlastní značky, jejího DNA a esence, hledání směru, kterým se značka v dnešní době dokáže prosadit na trhu, prozkoumání způsobů marketingové a vizuální komunikace se zákazníkem - to je cílem teoretické části mé dip-lomové práce. Praktická část diplomové práce je módní kolekce, která se inspiruje obdobím rokoka a zároveň 20. a 30. léty 20. století. Z těchto historických módních období se nechává oslovit jejich tvaroslovím, technikami a stylem, které přejímá a transformuje do kontextu dnešní doby v souladu s identitou a nastavením autorské značky. |
|
dc.format |
109 s. (15802 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
identita
|
cs |
dc.subject |
udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
historie módy
|
cs |
dc.subject |
přírodní materiály
|
cs |
dc.subject |
řemeslo
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
identity
|
en |
dc.subject |
sustainability
|
en |
dc.subject |
fashion history
|
en |
dc.subject |
organic materials
|
en |
dc.subject |
craft
|
en |
dc.title |
Autorská oděvní značka |
|
dc.title.alternative |
Author's Clothing Brand |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.date.accepted |
2021-08-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal with this master´s thesis theoretical part is to create concept for a new fashion brand. The core values i would like to uphold are authenticity, sustainability and desire to keep it local. To reach this end I need to define unique identity for the brand, it´s essence and DNA, look for a viable path by which a new brand can present itself on the market, explore ways of advertising and visually communicate with the customer. Practical part of my master´s thesis is fashion collection inspired by rokoko period as well as 20s and 30s of 20th century. We borrow it´s morphology, techniques, and style and transform it into todays context, keeping our own identity and philosophy in mind. |
|
dc.description.department |
Ateliér Design oděvu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Design oděvu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Fashion Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
59778
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-08-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account