Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem

Show full item record

Thumbnail
Title: Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Author: Němcová, Jana
ISBN: 978-80-7678-043-9
URI: http://hdl.handle.net/10563/50092
Date: 2010-07-14
Publisher: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Page count: 46
Availability: Bez omezení


Abstrakt:

Disertační práce se zabývá nákupním chováním generace Y na českém trhu s vínem. Tato problematika je v současné době velmi aktuálním tématem. Hlavním cílem disertační práce bylo vytvořit model chování spotřebitele generace Y na trhu s vínem, a to na základě identifikace klíčových faktorů ovlivňujících nákupní rozhodovací proces této cílové skupiny na trhu s vínem. V návaznosti na hlavní cíl práce bylo definováno pět dílčích cílů, jejichž účelem bylo analyzovat nákupní rozhodovací proces generace Y na trhu s vínem, identifikovat klíčové faktory, které mají rozhodující vliv na generaci Y při výběru vína, vytvořit klíčové segmenty spotřebitelů generace Y na základě faktorů ovlivňujících jejich nákupní rozhodovací proces na trhu s vínem, identifikovat odlišnosti mezi faktory působícími na vědomé a nevědomé vnímání při nákupním rozhodování generace Y na trhu s vínem a nakonec identifikovat nástroje marketingové komunikace, které mají rozhodující vliv na generaci Y při výběru vína.

Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
němcová_2021_teze.pdf 1.897Mb PDF View/Open
němcová_2021_dp.pdf 761.0Kb PDF View/Open None
němcová_2021_op.pdf 343.0Kb PDF View/Open None
němcová_2021_op.pdf 0bytes PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account