Vnímání hudby v televizní reklamě
Show simple item record
dc.contributor.author |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.date.accessioned |
2021-12-17T07:55:39Z |
|
dc.date.available |
2021-12-17T07:55:39Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-17 |
|
dc.identifier.isbn |
978-80-7678-057-6 |
en |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50143
|
|
dc.description.abstract |
Ve většině míst je hudba jen pozadím. Vypadá to, že tvůrci reklamy obvykle vnímají situaci tak, že hudba prostě v reklamách musí být, bez ohledu na to, zda má nějaký vztah k ostatním složkám spotů, či nikoli. Na druhou stranu existuje mnoho příkladů záměrného zapojení hudby do konstrukce spotů, včetně případů, kdy je celý spot evidentně postaven především na použité hudbě. Monografie „Vnímání hudby v televizní reklamě“ ukazuje, jak tvůrci komerční hudby v současné době pracují s konkrétními prvky hudebního designu, jako je tempo, rytmus, tonalita, hudební typy, žánry, nástroje nebo texty, aby přenesli nebo zvýraznili reklamní sdělení. V každé kapitole monografie bylo ukázáno, jak tyto hudební a nehudební parametry fungují a jak jsou vztahy mezi nimi statisticky významné. |
en |
dc.format |
226 |
cs |
dc.format.extent |
226 |
en |
dc.language.iso |
cs |
en |
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací |
en |
dc.rights |
Bez omezení |
en |
dc.subject |
Hudba, reklama, televize, produktové kategorie, vlastnosti hudby, vnímání hudby
|
en |
dc.title |
Vnímání hudby v televizní reklamě |
en |
dc.type |
Book |
en |
dc.identifier.doi |
https://doi.org/10.7441/978-80-7678-057-6 |
|
bata.category |
|
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account