dc.contributor.advisor |
Fafílek, Michael
|
|
dc.contributor.author |
Fiala, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:52Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:52Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50323
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit současný stav využití marketingového mixu ve vybrané společnosti, poukázat na případné nedostatky a následně navrhnout možná zlepšení, která by podniku pomohla překonat konkurenci a upevnila jeho pozici na trhu. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá z literární rešerše, která je zaměřena na řešenou problematiku, zejména na marketing, nástroje marketingového mixu a analytické metody. V praktické části je za pomocí pozorování, situačních analýz a dotazníkového šetření popsaná aktuální situace marketingového mixu vybrané společnosti. V závěru jsou na základě zjištěných skutečností vybranému podniku navrhnuta možná zlepšení a doporučení ke zdokonalení marketingového mixu podniku vedoucí k dosažení vytyčených cílů organizace. |
|
dc.format |
92 s. (145 587 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti sil
|
cs |
dc.subject |
The marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the Marketing Mix in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Klapalová, Alena |
|
dc.date.accepted |
2022-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current state of use of the marketing mix in a selected company, point out any shortcomings and then suggest possible improvements that would help the company to overcome competitors and strengthen its position in the market. The whole work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part consists of a literature search, which is focused on solving problems, especially marketing, marketing mix tools and analytical methods. The practical part describes the current situation of the marketing mix of the selected company with the help of observation, situation analysis and questionnaire survey. In the end, based on the findings of the selected company, possible improvements and recommendations are proposed to improve the marketing mix of the company leading to the achievement of the set goals of the organization. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61435
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-20 |
|