dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Struhař, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:52Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:52Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50327
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá dopadem na event pořádaný v období koronavirové pandemie. Pro účely této bakalářské práce byl vybrán projekt studentů Fakulty multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, kterého je autor práce součástí. V teoretické části se autor zabývá pojmy z neziskového sektoru, marketingu a fashion marketingu, projektovému řízení a popsání vývoje pandemie na našem území. Teoretická část slouží k porozumění druhé části práce, v rámci, které je popsán předmět Projekty neziskových organizací a je blíže charakterizován Fashion event Dotek a Aliance žen s rakovinou prsu. Poté je provedeno kvalitativní šetření. Na základě zjištěných dat je následně zodpovězena výzkumná otázka. |
|
dc.format |
66 s. (86 453 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
módní marketing
|
cs |
dc.subject |
projektové řízení
|
cs |
dc.subject |
Fashion event Dotek
|
cs |
dc.subject |
Non-profit sector
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
fashion marketing
|
en |
dc.subject |
Fashion Event Dotek
|
en |
dc.title |
Dopad koronavirové krize na Fashion event DOTEK 2021 |
|
dc.title.alternative |
The Impact of the Coronavirus Crisis on the Fashion Event DOTEK 2021 |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gamalová, Kamila |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the impact on the event organized during the coronavirus crisis. For the purposes of this bachelor's thesis, a project of students of the Faculty of Multimedia Communications at Tomas Bata University in Zlín, of which the author is a part, was selected. In the theoretical part, the author deals with concepts from the non-profit sector, marketing and fashion marketing, project management and a description of the development of the pandemic in our territory. The theoretical part serves to understand the second part of the thesis, which describes the subject Projects of non-profit organizations and is characterized in more detail by the Fashion event Dotek and the Alliance of Women with breast cancer. Eventually, a qualitative survey is performed. Based on the obtained data, a research question is then answered. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62650
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|