dc.contributor.advisor |
Žáková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Macháčková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:53Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:53Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50349
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce aplikačního charakteru má za cíl rozvíjení řečových schopností prostřednictvím logopedických pomůcek u dětí předškolního věku. Teoretická část se věnuje vývoji řeči dítěte, logopedické prevenci a využití logopedických pomůcek v mateřské škole. V praktické části je zpracována sada logopedických pomůcek se zaměřením na artikulaci, dechové cvičení, správnou výslovnost, odezírání a vyprávění. Závěrem práce je evaluace sady a doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
65 s. (96 719) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
jazykově-komunikační edukace
|
cs |
dc.subject |
logopedická prevence
|
cs |
dc.subject |
logopedické pomůcky
|
cs |
dc.subject |
language-communication education
|
en |
dc.subject |
speech therapy prevention
|
en |
dc.subject |
speech therapy tools
|
en |
dc.title |
Rozvoj řečových schopností dětí předškolního věku prostřednictvím logopedických pomůcek |
|
dc.title.alternative |
Preschool children speech skills development through a speech therapy aidies |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2022-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is based on an application and its aim is to develop speech skills through speech therapy tools for preschool children. The theoretical part deals with the development of the child's speech, speech therapy prevention and the use of speech therapy tools in kindergarten. In the practical part there is a set of speech therapy toolsfocused on articulation, breathing exercises, correct pronunciation, listening and storytelling. The conclusion of the thesis is the evaluation of the set and recommendations for the practice of kindergartens. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60202
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-26 |
|