Aplikace badatelsky orientovaného vzdělávání v podmínkách mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aplikace badatelsky orientovaného vzdělávání v podmínkách mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Lukášová, Renata
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:55Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:55Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50372
dc.description.abstract Bakalářská práce má aplikační charakter se zaměřením na aktérství dítěte jako předpoklad badatelsky orientovaného vzdělávání v prostředí mateřské školy. Cílem teoretické části bakalářské práce je sumarizace poznatků konceptu badatelsky orientovaného vzdělávání s didaktickými aplikacemi podporujícími bádání dítěte jako aktéra v předškolním vzdělávání. V praktické části je zpracována sada aktivit, která byla realizována ve vybrané mateřské škole. Závěrečná část práce je věnována evaluaci na jejímž základě je zpracováno doporučení pro praxi.
dc.format 81
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject badatelsky orientovaná vzdělávání cs
dc.subject bádání cs
dc.subject aktérství cs
dc.subject inquiry based education en
dc.subject inquiry en
dc.subject agency en
dc.title Aplikace badatelsky orientovaného vzdělávání v podmínkách mateřské školy
dc.title.alternative Application student-oriented educatio the conditions kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Fenyková, Petra
dc.date.accepted 2022-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis has an application character with a focus on the child's agency as a prerequisite for inquiry-based education in kindergarten environment. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis is to summarize the knowledge of the concept of inquiry-based education with didactic applications supporting the research of the child as an actor in preschool education. In the practical part, a set of activities that were implemented in the selected kindergarten is processed. The final part of the thesis is devoted to evaluation, on the basis of which recommendations for practice are prepared.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60241
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
lukášová_2022_dp.pdf 1.976Mb PDF View/Open None
lukášová_2022_op.pdf 356.6Kb PDF View/Open None
lukášová_2022_vp.pdf 140.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account