Aplikace badatelsky orientovaného vzdělávání v podmínkách mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Lukášová, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:55Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:55Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50372
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter se zaměřením na aktérství dítěte jako předpoklad badatelsky orientovaného vzdělávání v prostředí mateřské školy. Cílem teoretické části bakalářské práce je sumarizace poznatků konceptu badatelsky orientovaného vzdělávání s didaktickými aplikacemi podporujícími bádání dítěte jako aktéra v předškolním vzdělávání. V praktické části je zpracována sada aktivit, která byla realizována ve vybrané mateřské škole. Závěrečná část práce je věnována evaluaci na jejímž základě je zpracováno doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
81 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
badatelsky orientovaná vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
bádání
|
cs |
dc.subject |
aktérství
|
cs |
dc.subject |
inquiry based education
|
en |
dc.subject |
inquiry
|
en |
dc.subject |
agency
|
en |
dc.title |
Aplikace badatelsky orientovaného vzdělávání v podmínkách mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Application student-oriented educatio the conditions kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fenyková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2022-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis has an application character with a focus on the child's agency as a prerequisite for inquiry-based education in kindergarten environment. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis is to summarize the knowledge of the concept of inquiry-based education with didactic applications supporting the research of the child as an actor in preschool education. In the practical part, a set of activities that were implemented in the selected kindergarten is processed. The final part of the thesis is devoted to evaluation, on the basis of which recommendations for practice are prepared. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60241
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account