Krizová komunikace ve službách v době koronavirové
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Dubec, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:56Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:56Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50391
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na krizovou komunikaci ve službách péče o tělo během období pandemie Covid-19. Jejich provoz byl na delší časové období uzavřen. Výjimečnost a závažnost situace nabízí příležitost analyzovat, jaký vliv má tento stav na klienty služeb péče o tělo, jaké jsou jejich potřeby a postoje. Na tomto základě lze potom nalézt kritéria pro nastavení specifické formy komunikace v situacích při dlouhodobém uzavření provozoven. V teoretické části jsou definovány hlavní pojmy týkající se tématu práce. V praktické části je potom provedena analýza za pomoci metody Desk research, ve které jsou zahrnuty zahraniční i domácí informace související s vlivem koronaviru na služby péče o tělo. Dále byl realizován výzkum, a to jak kvalitativní - formou rozhovorů, tak i kvantitativní -dotazníkové šetření sestavené na jejich základě. V projektové části jsou využity poznatky získané z praktické části pro návrh odpovídající komunikační strategie. |
|
dc.format |
67 s. (118 056 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
crisis communication
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Krizová komunikace ve službách v době koronavirové |
|
dc.title.alternative |
Crisis Communication in Services in the Coronavirus Period |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Stránský, Michal |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work is focused on crisis communication in body care services during the Covid-19 pandemic. Their operation was closed for a longer period of time. This ongoin exceptional and severe situation offers an opportunity to analyze an impact of this situation on body care services clients, what are their needs and attitudes. That brings an opportunity to find criteria for intoducing a specific form of communication in situations throughout the long-term closure. The theoretical part defines main concepts related to the work topic. In the practical part, the analysis is performed using the Desk research method, which includes foreign and domestic information related to the effect of coronavirus on body care services. Furthermore, the research was carried out, both qualitatively - through interviews and quantitatively - a questionnaire survey on which basis it was compiled. The project part uses knowledge gained from the practical part to design an appropriate communication strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62139
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account