Analýza vnitřní komunikace v organizaci Junák - český skaut, z.s
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Kopeček, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:59Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:59Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50457
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je analýza vnitřní komunikace v organizaci Junák - český skaut, z.s. Cílem práce je zhodnotit současný stav vnitřní komunikace, odhalit nedostatky a navrhnout doporučení pro zlepšení vnitřní komunikace v organizaci. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se komunikace a neziskových organizací. V praktické části je organizace představena. Jsou analyzovány nástroje vnitřní komunikace pomocí dotazníkového šetření. V závěrečné časti je zpracovaná SWOT analýza. |
|
dc.format |
70 s. (86 981 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vnitřní komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje komunikace
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Internal communication
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza vnitřní komunikace v organizaci Junák - český skaut, z.s |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of Internal Communication in the Company Junák - český skaut, z.s |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benyahya, Petra |
|
dc.date.accepted |
2022-06-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is the analysis of internal communication in the organization Junák - český skaut, z.s. The goal of the thesis is to evaluate the current state of internal communication, reveal shortcomings and propose recommendations for improving internal communication in the organization. The theoretical part defines the basic concepts related to communication and non-profit organizations. In the practical part, the organization is introduced. Internal communication tools are analyzed using a questionnaire survey. In the final part, a SWOT analysis is processed. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61595
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account