Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin |
Author: |
Ťuiková, Petra
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současné nákupní zákaznické chování na internetu u vybraných věkových skupin, stanovit doporučení a možné trendy v jejich nákupním chování. Praktická část práce byla zaměřena na nákupní chování na sociálních sítích a účastnění se livestream shoppingu u věkových kategorií 16-24 let a 25-34 let. Zvolený problém byl řešen za pomocí dotazníkového šetření. Navržené řešení obsahuje doporučení pro prodávající, kteří se zajímají o prodej svých produktů na sociálních sítích. Hlavním výsledkem této práce je zjištění současného stavu nákupního chování na sociálních sítích v České republice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50527
|
Date:
|
2022-02-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account