Současná propagace Gymnázia Kojetín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Současná propagace Gymnázia Kojetín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Matějková, Markéta
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:02Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:02Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50532
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá současným stavem propagace Gymnázia Kojetín. V úvodu na základě literární rešerše definuje pojmy z oblasti školství, marketingu vzdělávacích institucí, marketingové komunikace a propagace. Charakteristika analyzované vzdělávací instituce a popis užívaných propagačních prostředků předkládají ucelený obraz současné propagace. Cílem práce je vyhodnocení a analýza výsledků výzkumu, ze kterých vyplývá, jak je propagace školy reflektována studenty gymnázia. Závěr práce předkládá návrhy na úpravu propagace školy.
dc.format 77 s. (101 947znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Direct marketing cs
dc.subject gymnázium cs
dc.subject image cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject propagace cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject školství cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject Direct marketing en
dc.subject grammar school en
dc.subject image en
dc.subject communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject personal sales en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject promotion en
dc.subject high school en
dc.subject education en
dc.title Současná propagace Gymnázia Kojetín
dc.title.alternative Current Promotion of the Gymnázium Kojetín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis focuses on current state of promotion of grammar school Kojetín. In the introduction, on the basis of literary research, terms from field of education, marketing of educational institutions, marketing communication and promotion are defined. Characteristics of the educational institution and description of used promotional means present a comprehensive overview of current promotion of the shool. The aim of the thesis is to evaluate and analyze results of conducted research, which shows how the promotion of the school is reflected by its students. In the conclusion of the thesis proposals for adjustment of the school promotion are presented.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62600
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
matějková_2022_dp.pdf 2.573Mb PDF View/Open None
matějková_2022_op.doc 123.5Kb Unknown View/Open None
matějková_2022_vp.doc 102.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account