Představy rodičů o ideálním učiteli mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Představy rodičů o ideálním učiteli mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lorencová, Soňa
dc.contributor.author Pleváková, Zuzana
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:03Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:03Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50541
dc.description.abstract Bakalářská práce teoreticko-empirického charakteru se zaměřuje na charakteristiky ideálního učitele mateřské školy z pohledu rodičů. V teoretické části jsou vymezena stěžejní teoretická východiska týkající se osobnosti učitele mateřské školy a vztahu mateřské školy a rodiny. Empirická část práce se věnuje kvalitativně orientovanému výzkumu, který byl realizován prostřednictvím polostrukturovaných interview s rodiči dětí v předškolním vzdělávání. Hlavním cílem tohoto výzkumu následně bylo odkrýt, jaké jsou představy rodičů o ideálním učiteli mateřské školy.
dc.format 134 623
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject osobnost učitele cs
dc.subject profesní kompetence cs
dc.subject rodič dítěte cs
dc.subject teacher's personality en
dc.subject professional competences en
dc.subject parent of a child en
dc.title Představy rodičů o ideálním učiteli mateřské školy
dc.title.alternative Parents' ideas about the ideal kindergarten teacher
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Petrů Puhrová, Barbora
dc.date.accepted 2022-06-02
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis of a theoretical-empirical nature focuses on the characteristics of an ideal preschool teacher from the parents' point of view. The theoretical part defines the basic theoretical background concerning the personality of the preschool teacher and the relationship between a preschool education and a family. The empirical part of the work is devoted to qualitatively oriented research, which was carried out through semi-structured interviews with parents of children in preschool education. The main aim of this research was to reveal parents' ideas about the ideal preschool teacher.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60211
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
pleváková_2022_dp.pdf 1.530Mb PDF View/Open None
pleváková_2022_op.pdf 352.4Kb PDF View/Open None
pleváková_2022_vp.pdf 82.87Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account