Vliv chronického onemocnění dítěte na začlenění do třídního kolektivu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Klosová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:08Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:08Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50651
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá vlivem chronického onemocnění dítěte na jeho začlenění do třídního kolektivu. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část nás seznamuje s inkluzivním vzděláváním, klimatem školní třídy, speciálními vzdělávacími potřebami a chronickými onemocněními. Praktická část práce se zaměřuje na zjištění, zda má chronické onemocnění vliv na začlenění dětí do třídního kolektivu. Jedná se o kvantitativní typ výzkumu, který byl realizován technikou sociometrického dotazníku. |
|
dc.format |
87 s. (108 775 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
chronické onemocnění
|
cs |
dc.subject |
školní kolektiv
|
cs |
dc.subject |
klima školní třídy
|
cs |
dc.subject |
speciální vzdělávací potřeby
|
cs |
dc.subject |
inclusive education
|
en |
dc.subject |
chronic illness
|
en |
dc.subject |
class group
|
en |
dc.subject |
school climate
|
en |
dc.subject |
special educational needs
|
en |
dc.title |
Vliv chronického onemocnění dítěte na začlenění do třídního kolektivu |
|
dc.title.alternative |
The Influence of a Child's Chronic Illness on Inclusion into a Class Group |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the influence of a child's chronic illness on its inclusion into the class group. The work consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part introduces us to inclusive education, school climate, special educational needs and chronic illness. The practical part of the work focuses on finding out whether chronic disease has an effect on the inclusion of children in the class group. This is a quantitative type of research that was implemented by the sociometric questionnaire. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
60536
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account