dc.contributor.advisor |
Lukášová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Jochmanová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:08Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:08Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50653
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je orientována na problematiku výukové komunikace mezi učitelem a žáky v primární edukaci. Teoretická část byla vypracována na základě studia odborné literatury, pojednává o výukové komunikaci a jejích charakteristikách. Součástí teoretické části jsou také dosavadní výzkumy výukové komunikace, které byly pro tuto diplomovou práci klíčové. Praktická část se zaměřila na zmapování výukové komunikace v pátých ročnících základní školy. Výzkum v diplomové práci byl realizován v kvantitativním designu, byla uplatněna Flandersova metoda pozorování výukové komunikace a obsahová analýza přepsaných vyučovacích hodin. |
|
dc.format |
130 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výuková komunikace
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
žáci
|
cs |
dc.subject |
dialog
|
cs |
dc.subject |
monolog
|
cs |
dc.subject |
dominance ve výukové komunikaci
|
cs |
dc.subject |
emocionální stránka výukové komunikace
|
cs |
dc.subject |
educational communication
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
pupils
|
en |
dc.subject |
dialogue
|
en |
dc.subject |
monologue
|
en |
dc.subject |
dominance in educational communication
|
en |
dc.subject |
emotional side of educational communication
|
en |
dc.title |
Pedagogická komunikace mezi učitelem a žáky v primární edukaci |
|
dc.title.alternative |
Pedagogical Communication between Teacher and Pupils in Primary Education |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on the issue of educational communication between teacher and pupils in primary education. The theoretical part is based on a study of technical literature in the field. It discusses educational communication and its characteristics. The theoretical part also includes existing research on educational communication which was key to this thesis. The practical part is focused on mapping educational communication in the fifth grade of primary school. The research in this diploma thesis was carried out in quantitative design. It uses Flanders´s method of observing educational communication and content analysis of transcribed teaching lessons. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
60130
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|