Pedagogická komunikace mezi učitelem a žáky v primární edukaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pedagogická komunikace mezi učitelem a žáky v primární edukaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lukášová, Hana
dc.contributor.author Jochmanová, Aneta
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:08Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:08Z
dc.date.issued 2021-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50653
dc.description.abstract Diplomová práce je orientována na problematiku výukové komunikace mezi učitelem a žáky v primární edukaci. Teoretická část byla vypracována na základě studia odborné literatury, pojednává o výukové komunikaci a jejích charakteristikách. Součástí teoretické části jsou také dosavadní výzkumy výukové komunikace, které byly pro tuto diplomovou práci klíčové. Praktická část se zaměřila na zmapování výukové komunikace v pátých ročnících základní školy. Výzkum v diplomové práci byl realizován v kvantitativním designu, byla uplatněna Flandersova metoda pozorování výukové komunikace a obsahová analýza přepsaných vyučovacích hodin.
dc.format 130
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výuková komunikace cs
dc.subject učitel cs
dc.subject žáci cs
dc.subject dialog cs
dc.subject monolog cs
dc.subject dominance ve výukové komunikaci cs
dc.subject emocionální stránka výukové komunikace cs
dc.subject educational communication en
dc.subject teacher en
dc.subject pupils en
dc.subject dialogue en
dc.subject monologue en
dc.subject dominance in educational communication en
dc.subject emotional side of educational communication en
dc.title Pedagogická komunikace mezi učitelem a žáky v primární edukaci
dc.title.alternative Pedagogical Communication between Teacher and Pupils in Primary Education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on the issue of educational communication between teacher and pupils in primary education. The theoretical part is based on a study of technical literature in the field. It discusses educational communication and its characteristics. The theoretical part also includes existing research on educational communication which was key to this thesis. The practical part is focused on mapping educational communication in the fifth grade of primary school. The research in this diploma thesis was carried out in quantitative design. It uses Flanders´s method of observing educational communication and content analysis of transcribed teaching lessons.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 60130
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
jochmanová_2022_dp.pdf 4.174Mb PDF View/Open None
jochmanová_2022_op.pdf 357.2Kb PDF View/Open None
jochmanová_2022_vp.pdf 353.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account