Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti dětí prostřednictvím vzdělávacího prostředí ve třídě mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Budínová, Darja
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:08Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:08Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50665
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o možnostech podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy. Cílem teoretické části je vymezit teoretická východiska a prezentovat vliv vzdělávacího prostředí na rozvoj předčtenářské gramotnosti dětí předškolního věku. Praktická část je aplikačního charakteru a je zaměřena na úpravu vzdělávacího prostředí, tvorbu souboru edukačních materiálů a jejich aplikaci ve třídě mateřské školy. |
|
dc.format |
69 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací prostředí
|
cs |
dc.subject |
centra aktivit
|
cs |
dc.subject |
reading literacy
|
en |
dc.subject |
educational environment
|
en |
dc.subject |
activity corners
|
en |
dc.title |
Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti dětí prostřednictvím vzdělávacího prostředí ve třídě mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Possibilities to support children´s early literacy skills by means of learning environment in the preschool classroom |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2022-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis discusses the possibilities of supporting pre-reading literacy through kindergarten classroom's educational environment. The theoretical part aims to define the theoretical background and present the influence of educational environment on the development of pre-reading literacy in preschool children. The practical part is of an applied nature and focuses on the adaptation of the educational environment, creation of a set of educational materials and their application in the kindergarten classroom. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
59897
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account