dc.contributor.advisor |
Ovary Bulková, Kristína
|
|
dc.contributor.author |
Petrů, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:12Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:12Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50733
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je aplikačního charakteru a je zaměřená na společenské hry, které podporují rozvíjení předmatematických představ dětí předškolního věku. Záměrem bakalářské práce je realizovat již existující společenské hry, navrhnout a realizovat vlastní společenskou hru a následně tyto hry ověřit na rozvoj předmatematických představ dětí v prostředí mateřské školy. V teoretické části jsou uvedeny poznatky o předmatematických představách, rozdělení na jednotlivé činnosti těchto představ, popisuji zde charakteristiky společenských her a jejich klasifikaci a na závěr propojení společenských her s předmatematickými představami. První část praktické části je zaměřena na již existující společenské hry, které obsahují prvky matematiky. Druhá část se zaměřuje na vlastní společenskou hru. Tyto hry byly ověřeny v praxi a následně evaluovány. Na základě této evaluace bylo zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
64 s. (97 523 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
matematická pregramotnost
|
cs |
dc.subject |
předmatematické představy
|
cs |
dc.subject |
společenská hra
|
cs |
dc.subject |
mathematical pre-literacy
|
en |
dc.subject |
pre-mathematical ideas
|
en |
dc.subject |
board game
|
en |
dc.title |
Využití společenských her při rozvíjení předmatematických představ u dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
The use of the board games to pre-math skills development of the preschool children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Obonya, Juraj |
|
dc.date.accepted |
2022-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is of an application format, and it is focused on board games supporting development of pre-mathematical ideas of pre-school children. The aim of the bachelor thesis is to implement existing board games, to design and implement their own board game and then to verify these games on a development of pre-mathematical ideas of children in the kindergarten environment. The theoretical part presents knowledge about pre-mathematical ideas, their compartmental into the individual activities of these ideas. Here, I describe the characteristics of social games and their classification and, finally, the interaction of board games with pre-mathematical ideas. The first part of the practical part is focused on already existing board games containing mathematical elements, the second part is focused on the board game itself. These games have been verified in practice and subsequently evaluated. Based on this evaluation there was created the recommendation for kindergarten practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60210
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-28 |
|