Multiplatformní karetní hra
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Janků, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Páč, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:17Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:17Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50867
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat vývoj multiplatformní karetní hry, včetně analýzy, grafického návrhu aplikace a popisu vývoje. Teoretická část se zabývá studiem herních enginů, co by měli obsahovat, výběrem známějších enginů ve světě a jejich výhodami a nevýhodami. Dále je čtenář seznámen s pojmem UML analýza, jejím využitím, rozdělením diagramů a důvody proč se používá. Praktická část popisuje výběr karetní hry a herního enginu. Zpracování UML analýzy a následnou práci a implementaci karetní hry. Výsledným produktem je vytvořená aplikace multiplatformní karetní hry, která je otestována na více platformách. |
|
dc.format |
78 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
herní engine
|
cs |
dc.subject |
UML analýza
|
cs |
dc.subject |
multiplatformní karetní hra
|
cs |
dc.subject |
unity
|
cs |
dc.subject |
game engine
|
en |
dc.subject |
UML analysis
|
en |
dc.subject |
multiplatform card game
|
en |
dc.subject |
unity
|
en |
dc.title |
Multiplatformní karetní hra |
|
dc.title.alternative |
Cross-platform card game |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juřena, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2022-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to examine the development of a multiplatform card game, including analysis, graphical application design and development description. The theoretical part deals with the study of game engines, what they should contain, the selection of more well-known engines in the world and their advantages and disadvantages. Furthermore, the reader is acquainted with the concept of UML analysis, its use, the distribution of diagrams and the reasons why it is used. The practical part describes the selection of card games and game engines. Processing of UML analysis and subsequent work and implementation of card games. The resulting product is a cross-platform card game application that is tested on multiple platforms. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
61177
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account