Aplikace NTC metody v podmínkách mateřských škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Deutscherová, Beáta
|
|
dc.contributor.author |
Kolářová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:18Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:18Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50878
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko - aplikační charakter. Tématem práce je aplikace metody NTC v mateřské škole. Cílem teoretické části je shrnout informace o vývoji dítěte předškolního věku. Dále sumarizovat poznatky o nadání dítěte předškolního věku a též popsat hlavní principy NTC systému učení. V aplikační části této práce byly realizovány aktivity s prvky NTC metody podle třech fází tohoto programu. Realizace aktivit trvala po dobu 3 měsíců, každý měsíc se zaměřoval na jednu fázi programu. Po samotné realizaci následovalo dvoufázové hodnocení, mé a hodnocení učitelkou. Na závěr bylo vytvořeno doporučení k využití metody NTC v praxi mateřské školy. |
|
dc.format |
87 s. (107 898 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
NTC systém učení
|
cs |
dc.subject |
motorický vývoj
|
cs |
dc.subject |
kognitivní vývoj
|
cs |
dc.subject |
nadání
|
cs |
dc.subject |
NTC learning system
|
en |
dc.subject |
motor development
|
en |
dc.subject |
cognitive development
|
en |
dc.subject |
giftedness
|
en |
dc.title |
Aplikace NTC metody v podmínkách mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
Application of the NTC method in conditions of kindergartens |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Obonya, Juraj |
|
dc.date.accepted |
2022-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical - application character. The topic of the work is the application of the NTC method in kindergarten. The aim of the theoretical part is to summarize information about the development of preschool children. Further summarize the knowledge about the giftedness of a preschool child and also describe the main principles of the NTC learning system. In the application part of this work, activities with elements of the NTC method were implemented according to the three phases of this program. The implementation of the activities lasted for 3 months; each month focused on one phase of the program. The implementation itself was followed by a two-phase evaluation, mine and teacher evaluation. In the end it was made a recommendation to use the NTC method in practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60192
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account