dc.contributor.advisor |
Horníčková, Beata
|
|
dc.contributor.author |
Hrbáčková, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:20Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:20Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50925
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se domácí přípravou dětí na zápis do základní školy. Cílem bakalářské práce je popsat, jak probíhá domácí příprava dětí na zápis do základní školy. Teoretická část práce popisuje vztah a spolupráci rodiny a školy, přípravu dítěte na základní školu, školní zralost a připravenost, která souvisí se vstupem do základní školy a samostatný zápis do základní školy. Praktická část byla realizována pomocí kvalitativního výzkumného designu pomocí polostrukturovaného interview s rodiči, kteří připravují děti předškolního věku na zápis do základní školy. Výzkumné šetření odhalilo, jak rodiče připravují děti na zápis do základní školy, informace rodičů o zápisu, jejich názory o domácí přípravě, která je určena zápisu a jak probíhá komunikace mezi rodičem a učitelem z mateřské školy o připravenosti dítěte na vstup do základní školy. |
|
dc.format |
58 s. (94 288 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
domácí příprava
|
cs |
dc.subject |
zápis do základní školy
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
home preparation
|
en |
dc.subject |
enrollment to primary school
|
en |
dc.subject |
school maturity
|
en |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.title |
Domácí příprava dětí na zápis do základní školy |
|
dc.title.alternative |
Home preparation of children for enrollment in primary school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character and deals with home preparation of children for enrollment in primary school. The aim of the bachelor thesis is to describe how children prepare home for enrollment in primary school. The theoretical part of the thesis describes the relationship and cooperation between the family and the school, the preparation of the child for primary school, school maturity and readiness, which is related to entering primary school and enrollment in primary school itself. The practical part was realized by qualitative research design using a semi-structured interview with parents who prepare preschool children for enrollment in primary school. The research revealed how parents prepare children for enrollment in primary school, parents' information about enrollment, their views on home preparation for enrollment and how communication takes place between parents and kindergarten teachers about the child's readiness to enter primary school. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60184
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-28 |
|