Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Hanačíková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:20Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:20Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50934
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, působící na trhu online marketingových komunikací. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následné stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Výstupem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti. V praktické části byly dále aplikovány marketingové metody a strategie relevantní s danou problematikou. V závěru bakalářské práce jsou stanovena doporučení zaměřující se na zlepšení současného stavu marketingové komunikace zkoumané společnosti. |
|
dc.format |
63 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
elektronický obchod
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix 4P
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix 4C
|
cs |
dc.subject |
McKinsey 7S
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
IFE
|
cs |
dc.subject |
EFE
|
cs |
dc.subject |
IE matice
|
cs |
dc.subject |
analýza STP
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
marketing mix 4P
|
en |
dc.subject |
marketing mix 4C
|
en |
dc.subject |
McKinsey 7S
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis of five competitive forces
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
IFE
|
en |
dc.subject |
EFE
|
en |
dc.subject |
IE matrix
|
en |
dc.subject |
STP analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Communication of the Chosen Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Koubová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2022-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor is focused on the analysis of marketing communications of the chosen company operating in the market of online marketing communications. The aim of the theoretical part of the bachelor's thesis was the elaboration of a literary research focused on the area of marketing communication and the subsequent determination of the theoretical basis for the elaboration of the practical part. The output of the practical part was an analysis of the current state of marketing communication of the selected company. In the practical part marketing methods and strategies relevant to the issue were also applied. At the end of the bachelor's thesis, recommendations are offered to improve the current state of marketing communication of the researched company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
62705
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account