Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Hanačíková, Zuzana
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:20Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:20Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50934
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, působící na trhu online marketingových komunikací. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následné stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Výstupem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti. V praktické části byly dále aplikovány marketingové metody a strategie relevantní s danou problematikou. V závěru bakalářské práce jsou stanovena doporučení zaměřující se na zlepšení současného stavu marketingové komunikace zkoumané společnosti.
dc.format 63
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject elektronický obchod cs
dc.subject marketingový mix 4P cs
dc.subject marketingový mix 4C cs
dc.subject McKinsey 7S cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject IFE cs
dc.subject EFE cs
dc.subject IE matice cs
dc.subject analýza STP cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject internet marketing en
dc.subject e-commerce en
dc.subject marketing mix 4P en
dc.subject marketing mix 4C en
dc.subject McKinsey 7S en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject Porter's analysis of five competitive forces en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject IFE en
dc.subject EFE en
dc.subject IE matrix en
dc.subject STP analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication of the Chosen Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Koubová, Michaela
dc.date.accepted 2022-06-30
dc.description.abstract-translated The bachelor is focused on the analysis of marketing communications of the chosen company operating in the market of online marketing communications. The aim of the theoretical part of the bachelor's thesis was the elaboration of a literary research focused on the area of marketing communication and the subsequent determination of the theoretical basis for the elaboration of the practical part. The output of the practical part was an analysis of the current state of marketing communication of the selected company. In the practical part marketing methods and strategies relevant to the issue were also applied. At the end of the bachelor's thesis, recommendations are offered to improve the current state of marketing communication of the researched company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 62705
dc.date.submitted 2022-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
hanačíková_2022_dp.pdf 1.314Mb PDF View/Open None
hanačíková_2022_op.pdf 157.0Kb PDF View/Open None
hanačíková_2022_vp.pdf 1.382Mb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account