Efektivita vizuálního kontaktu prodávajícího a kupujícího

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita vizuálního kontaktu prodávajícího a kupujícího

Show full item record

No preview available
Title: Efektivita vizuálního kontaktu prodávajícího a kupujícího
Author: Lautner, Jan
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Nároky na efektivitu oslovování zákazníků v místě prodeje rostou. Vizuální prostředky používané k tomuto účelu se neustále zdokonalují a zákazníci se ani tomuto druhu marketingového působení nebrání tolik, jako mediální reklamě. Mnoho společností se vydává cestou od vlastních POS materiálů až k vzorkovnám, ve kterých zákazník najde požadovaný sortiment přehledně a logicky uspořádaný.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5096
Date: 2008-05-02
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 02.05.2013
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 2773


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lautner_2008_dp.pdfBlocked 3.037Mb PDF
lautner_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
lautner_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account