dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Doubravová, Alexandra
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:26Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:26Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51052
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Zabývá se uplatnění digitálních technologií v edukační realitě mateřské školy. V teoretické části jsou prezentovány poznatky z oblasti využívání digitálních technologií ve vzdělávání, a následně v kontextu mateřských škol popsány, jak jsou uplatněny v jejich edukační realitě a jaké k nim mají děti předškolního věku vztah. V empirické části jsou představeny výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Empirická část se zabývá zjišťováním, jak učitelé využívají digitální technologie v celé edukační realitě mateřské školy. Výzkumem bylo zjištěno, že DT se uplatňují hlavně při komunikaci v mateřských školách, kde převažují SMS zprávy a telefonování. V přípravě pedagogů, kdež jsou DT důležitou součástí a nakonec samotné vzdělávání dětí, kde se DT objevují dnes už běžně. |
|
dc.format |
56 s. (96 812 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
edukační realita mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
Educational reality of preschool
|
en |
dc.subject |
digital technologies
|
en |
dc.title |
Analýza uplatnění digitálních technologií v edukační realitě mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the application of digital technologies in the educational reality of nursery school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Obonya, Juraj |
|
dc.date.accepted |
2022-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. It deals with the application of digital technologies in the educational reality of kindergartens. The theoretical part presents knowledge from the use of digital technologies in education and then describes in the context of nursery schools how they are applied in their educational reality and what kind of relationship preschool children have to them. The empirical part presents the results of qualitatively oriented research. The empirical part deals with the investigation of how teachers use digital technologies in the entire educational reality of kindergarten. The research has found that DT is used mainly in communication in kindergartens, where SMS messages and telephony predominate, then also the preparation of teachers, where DT is an important part, and finally the education of children itself, where DT appears today commonly. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60228
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-28 |
|