Marketingová strategie strojírenské firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie strojírenské firmy |
Author: |
Horáková, Karolína
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí, zhodnocení současného stavu marketingové komunikace konkrétního podniku a navržení marketingové strategie s ohledem na specifika daného trhu. V rámci teoretické části jsou zpracována východiska pro praktickou a projektovou část této práce. Obsahem teoretické části je výklad marketingu na B2B trzích, marketingového mixu, specifika pro mezinárodní marketing a segmentace zákazníků. Dále se tato část zabývá propojením mezi marketingem a strategickým řízením podniku, z čehož vychází projektová část této práce. V praktické části této práce je provedena analýza současné situace na základě sekundárních dat a primárních dat získaných pomocí výzkumu. Projektová část navrhuje základní body strategického řízení firmy a stanovuje návrh marketingové komunikace a použití marketingových nástrojů s ohledem na specifika daného trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51054
|
Date:
|
2022-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
62182
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account