Marketingová strategie strojírenské firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie strojírenské firmy

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie strojírenské firmy
Author: Horáková, Karolína
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí, zhodnocení současného stavu marketingové komunikace konkrétního podniku a navržení marketingové strategie s ohledem na specifika daného trhu. V rámci teoretické části jsou zpracována východiska pro praktickou a projektovou část této práce. Obsahem teoretické části je výklad marketingu na B2B trzích, marketingového mixu, specifika pro mezinárodní marketing a segmentace zákazníků. Dále se tato část zabývá propojením mezi marketingem a strategickým řízením podniku, z čehož vychází projektová část této práce. V praktické části této práce je provedena analýza současné situace na základě sekundárních dat a primárních dat získaných pomocí výzkumu. Projektová část navrhuje základní body strategického řízení firmy a stanovuje návrh marketingové komunikace a použití marketingových nástrojů s ohledem na specifika daného trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51054
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 62182


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
horáková_2022_dp.pdf 2.624Mb PDF View/Open None
horáková_2022_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
horáková_2022_vp.doc 128.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account