Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu |
Author: |
Plotnikova, Vlada Alekseevna
|
Advisor: |
Weberová, Dagmar
|
Abstract:
|
V dnešní době se sponzoring stává významným nástrojem pro marketingovou komunikaci. Specifické typy sponzoringu, kterým je například sponzoring motoristického sportu, mají mezi společnostmi obrovský nárůst. Hlavním cílem diplomové práce je na základě výsledků výzkumu o povědomí o značce navrhnout společnost a sponzorský balíček pro budoucí sponzorskou spolupráci. První část této práce je zaměřena na identifikaci problému na základě literární rešerše, zatímco druhá část pomocí kvantitativních a kvalitních výzkumných metod analyzuje data a přináší výstup pro projektovou část. Poslední kapitola nabízí sponzorskou strategii s Yandex za účelem zvýšení povědomí o značce Kamaz Master Team. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51089
|
Date:
|
2022-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketing Communications |
Grade for thesis and defense:
|
B
62536
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account