dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Graclová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:32Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:32Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51181
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou podpory resilience žáků v podmínkách primárního vzdělávání. Diplomová práce má teoreticko-výzkumný charakter. Hlavním záměrem práce je popsat jakým způsobem učitelé 1. stupně základních škol podporují resilienci svých žáků. V teoretické části je rozpracován pojem resilience a s ním související pojmy, vývoj resilience u dětí mladšího školního věku a její význam pro život, a také podmínky primárního vzdělávání v kontextu rozvoje resilience. Praktická část je postavena na zjištění způsobů podpory resilence žáků mladšího školního věku ze strany učitele. Data byla získána pomocí metod nezúčastněného pozorování a polostrukturovaného interview. |
|
dc.format |
157 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
resilience
|
cs |
dc.subject |
resilience dětí
|
cs |
dc.subject |
žák mladšího školního věku
|
cs |
dc.subject |
adaptace
|
cs |
dc.subject |
stres
|
cs |
dc.subject |
protektivní faktory
|
cs |
dc.subject |
rizikové faktory
|
cs |
dc.subject |
podmínky primárního vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
resilience
|
en |
dc.subject |
resilience in children
|
en |
dc.subject |
younger school age pupils
|
en |
dc.subject |
adaptation
|
en |
dc.subject |
stress
|
en |
dc.subject |
protective factors
|
en |
dc.subject |
risk factors
|
en |
dc.subject |
teaching conditions in primary education
|
en |
dc.title |
Podpora resilience dětí v podmínkách primárního vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Support of Resilience in Children in Teaching Conditions in Primary Education |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Matušů, Renáta |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis deals with the issue of supporting the resilience of children in the conditions of primary education. The diploma thesis has a theoretical-research character. The main purpose of the thesis is to describe how primary school teachers support the resilience of their pupils. The theoretical part elaborates the concept of resilience and related concepts, the development of resilience in children of younger school age and its significance for life, as well as the conditions of primary education in the context of the development of resilience. The practical part is based on finding out ways of supporting the resilience of younger school age pupils by the teacher. Data were obtained using non-participatory observation and semi-structured interview methods. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
59802
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|