Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Vachalová, Martina
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:32Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:32Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51188
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje tématu vnímání společenské odpovědnosti firem (CSR - Corporate Social Responsibility) kulturních projektů návštěvníky. V teoretické části jsou popsány stěžejní pojmy jako CSR, tři pilíře CSR, udržitelnost a event marketing. Zároveň se v teoretické části nachází metodika prováděného výzkumu, výzkumné otázky a cíl. Praktická část popisuje vybrané kulturní projekty, dále vyhodnocení kvantitativního výzkumu a vhled do této problematiky pro různé kulturní projekty.
dc.format 59 s. (96 123 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject kulturní projekty cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject cultural projects en
dc.subject sustainability en
dc.subject event marketing en
dc.title Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
dc.title.alternative Perception of Corporate Social Responsibility of Cultural Projects by Visitors
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the topic of perception of corporate social responsibility (CSR - Corporate Social Responsiblity) of cultural projects by visitors. The theoretical part describes key concepts such as CSR, the three pillars of CSR, sustainability and event marketing. The theoretical part contains the methodology of the research, research questions and the goal as well. The practical part describes selected cultural projects, evaluation of qantitative research and insight into this issue for various cultural projects.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62656
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
vachalová_2022_dp.pdf 5.345Mb PDF View/Open None
vachalová_2022_op.pdf 364.1Kb PDF View/Open None
vachalová_2022_vp.doc 113.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account