Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Vachalová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:32Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:32Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51188
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se věnuje tématu vnímání společenské odpovědnosti firem (CSR - Corporate Social Responsibility) kulturních projektů návštěvníky. V teoretické části jsou popsány stěžejní pojmy jako CSR, tři pilíře CSR, udržitelnost a event marketing. Zároveň se v teoretické části nachází metodika prováděného výzkumu, výzkumné otázky a cíl. Praktická část popisuje vybrané kulturní projekty, dále vyhodnocení kvantitativního výzkumu a vhled do této problematiky pro různé kulturní projekty. |
|
dc.format |
59 s. (96 123 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
kulturní projekty
|
cs |
dc.subject |
udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
cultural projects
|
en |
dc.subject |
sustainability
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.title |
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky |
|
dc.title.alternative |
Perception of Corporate Social Responsibility of Cultural Projects by Visitors |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the topic of perception of corporate social responsibility (CSR - Corporate Social Responsiblity) of cultural projects by visitors. The theoretical part describes key concepts such as CSR, the three pillars of CSR, sustainability and event marketing. The theoretical part contains the methodology of the research, research questions and the goal as well. The practical part describes selected cultural projects, evaluation of qantitative research and insight into this issue for various cultural projects. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62656
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account