Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Author: Strýčková, Barbora
Advisor: Fafílek, Michael
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu vinařství Martin Strýček a vytvořením realizovatelných návrhů na zlepšení. V teoretické části jsou zpracovány stěžejní pojmy týkající se tématu marketingového mixu a jeho nástrojů. Protože ale na podnik působí i faktory, které ho do jisté míry ovlivňují, je v této části nastíněno také marketingové prostředí a metody, kterými lze faktory zjišťovat a analyzovat. Praktická část popisuje současný stav nástrojů 4P, aplikovaných ve společnosti. K zjištění slabin společnosti je využito dotazníkového šetření, rozeslaného přímým zákazníkům. Přínosem této bakalářské práce jsou návrhy řešení, jejichž aplikací by mohlo dojít k lepšímu postavení společnosti v rámci konkurenceschopnosti i vlastní prosperity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51199
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
strýčková_2022_dp.pdf 1.501Mb PDF View/Open None
strýčková_2022_op.docx 48.12Kb Unknown View/Open None
strýčková_2022_vp.docx 48.97Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account