dc.contributor.advisor |
Kavanová, Alica
|
|
dc.contributor.author |
Muharová, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:39:25Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T12:39:25Z |
|
dc.date.issued |
2006-06-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/511
|
|
dc.description.abstract |
Systém školství se mění, dochází k odstátnění školství, decentralizaci, diverzifikaci, přijí-mají se nové školské zákony a s tím je spojeny proměny v celoživotním vzdělávání i u pe-dagogických pracovníků. Ve své práci bych se ráda těchto změn dotkla a uvedla, jak se vyvíjí a hlavně přestavila koncepci vybraných základních škol zřízených statutárním měs-tem Zlínem ohledně dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. |
cs |
dc.format |
38 |
cs |
dc.format.extent |
1694211 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reforma školství
|
cs |
dc.subject |
základní školství
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
škola s právní subjektivitou
|
cs |
dc.subject |
educational reform
|
en |
dc.subject |
elementary education
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
trachet
|
en |
dc.subject |
school with lan subjectivity
|
en |
dc.title |
Proměny a trendy v celoživotním vzdělání pedagogických pracovníků - koncepce základního školství |
cs |
dc.title.alternative |
Changing and developments in life - time education of teachers - introdukce elementary education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chudý, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2006-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The educational systém is changing, schools are denationalised, decentralized, diversified. A new schoul legislation is beány passed so there are lot sof changes in life - time educati-on of teachers. I would like to mention these changes in my work and to give faets about thein develop-ment. And mainly Iwould like to introdukce the teachers further education conception of some chosen Zlín elementary schools. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4089
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
pedagogické vzdělávání
|
cs |
local.subject |
celoživotní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
pedagogical education
|
en |
local.subject |
permanent education
|
en |