dc.contributor.advisor |
Kop, Vladimír
|
|
dc.contributor.author |
Julina, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T09:40:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T09:40:47Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5124
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce zpracovává analýzu konkurenčního prostředí společnosti Pneu- form Hulín, a.s. v oboru opravných materiálů na pneu a duše. V analytické části je představena tato společnost a její konkurenti na tuzemském trhu v oboru opra-vných materiálů na pneu a duše plášťů v České republice s vlastní analýzou kon- kurenčního prostředí. Tato část obsahuje Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, SWOT analýzu, strategii tržního vůdce, vyzyvatele, následovatele i troška- ře a příslušný marketingový mix. V projektové části je uvedeno vyhodnocení vý- sledků analýzy současného stavu i konkurenčních výhod a navržená doporučení. |
cs |
dc.format |
69 s., 3 obr., 3 přílohy. |
cs |
dc.format.extent |
1268363 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Tržní vůdce
|
cs |
dc.subject |
Tržní vyzyvatel
|
cs |
dc.subject |
Tržní následova-tel
|
cs |
dc.subject |
Tržní troškař
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
doporučení
|
cs |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Market leader
|
en |
dc.subject |
Market follower
|
en |
dc.subject |
Market nicher
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
distridution
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
recommendation
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí společnosti Pneuform Hulín, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the competitive environment of the company Pneuform Hulín |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the competitive environment of Pneuform Hulin plc in the field of materials for repairing tyres and tubes. The analytic part introduces this company and its competitors on the home market in the sphere of materials for repairing tyres and tubes in the Czech Republic using its own analysis of the competitive environment. This part contains Porter analysis of five competitive forces, SWOT analysis, the strategy of market leader, challenger, follower, even nicher and relevant marketing mix. The project part quotes the evaluation of the results of the analysis of the present state as well as competitive advantages and recommendations suggested. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9641
|
|
dc.date.assigned |
2008-02-26 |
|
utb.result.grade |
C |
|