Využití herních metod ve výchově a vzdělávání dospělých
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Šenkyříková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:36Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:36Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51297
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje na využití herních metod ve výchově a vzdělávání dospělých. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodu teoretické části jsou popsány základní pojmy, které se vztahují k výchově a vzdělávání dospělých a také faktory, které mají vliv na výchovu a vzdělávání dospělých. V práci je také popsána historie her a také moderní pohled na využití her jako trend. Jsou zde popsány příklady her, které lze využít v rámci výchovy a vzdělávání dospělých a je zde nastíněn jejich konkrétní přínos. Praktická část je založena na kvalitativním výzkumu, který je realizován formou rozhovorů s osmi odborníky, kteří se zabývají vzděláváním dospělých. Výsledkem výzkumu je analýza těchto rozhovorů, kdy porovnáváme teoretické poznatky s praxí a doporučením pro využití v praxi. |
|
dc.format |
78 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
didaktická hra
|
cs |
dc.subject |
herní metody
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
paměť
|
cs |
dc.subject |
pozornost
|
cs |
dc.subject |
attention
|
en |
dc.subject |
didactic game
|
en |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
game methods
|
en |
dc.subject |
memory
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.title |
Využití herních metod ve výchově a vzdělávání dospělých |
|
dc.title.alternative |
Using Game Methods in Education of Adults |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2022-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on using of game methods in education of adults.It is divided into a theoretical and a practical part. The introduction to the theoretical part describes the basic concepts that relate to adult education and training, as well as the factors that affect adult education and training. The thesis also describes the history of games and a modern view of the use of games as a trend. It describes the examples of games that can be used in adult education and outlines their specific benefits. The practical part is based on a qualitative research which is carried out in the form of interviews with eight experts who deal with adult education. The result of the research is an analysis of these interview in which we compare theoretical knowledge with practice and recommendations for practical use. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
60766
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account