Role hračky v životě dětí předškolního věku z pohledu učitele mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role hračky v životě dětí předškolního věku z pohledu učitele mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fenyková, Petra
dc.contributor.author Koutná, Zuzana
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:39Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:39Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51371
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá hračkou a její rolí v životě dětí předškolního věku z pohledu učitele mateřské školy. Na základě poznatků z odborné literatury je zpracována teoretická část, ve které se snažím shrnout nejdůležitější poznatky o hře a hračce. Teoretická část vysvětluje pojmy jako hra a hračka a didaktická hračka. Dále se pozornost soustřeďuje na význam her a hraček, role učitele při hře a zastoupení hračky v mateřské škole. Praktická část využívá kvalitativní design výzkumu. Data byla získána, prostřednictvím metody interview s učiteli mateřských škol. Výzkum se zaměřuje na zjištění jakou roli má hračka v životě dětí předškolního věku z pohledu učitele mateřské školy.
dc.format 56 s. (90 995 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dětská hra cs
dc.subject význam hry cs
dc.subject dětská hračka cs
dc.subject didaktická hračka cs
dc.subject význam hračky cs
dc.subject children´s play en
dc.subject the importance of play en
dc.subject children´s toy en
dc.subject didactic toy en
dc.subject the importance of toys en
dc.title Role hračky v životě dětí předškolního věku z pohledu učitele mateřské školy
dc.title.alternative Toy and its role in life of preschool children from kindergarten teacher´s perspepective
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Petrů Puhrová, Barbora
dc.date.accepted 2022-06-01
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with toy and its role in the lives of preschool children from the perspective of a kindergarten teacher. The theoretical part, in which I am trying to summarize the key findings about games and toys, is based on findings from scholarly literature. The theoretical part explains concepts such as game and toy and didactic toy. Furthermore, attention is focused on the importance of games and toys, the role of the teacher in the game and the representation of the toy in kindergarten. The practical part uses the qualitative design of research. The data were obtained through an interview with kindergarten teachers. The research focuses on finding out what role the toy has in the lives of preschool children from the point of view of a kindergarten teacher.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60194
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
koutná_2022_dp.pdf 2.053Mb PDF View/Open None
koutná_2022_op.pdf 353.3Kb PDF View/Open None
koutná_2022_vp.pdf 332.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account