Role hračky v životě dětí předškolního věku z pohledu učitele mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fenyková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Koutná, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:39Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:39Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51371
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá hračkou a její rolí v životě dětí předškolního věku z pohledu učitele mateřské školy. Na základě poznatků z odborné literatury je zpracována teoretická část, ve které se snažím shrnout nejdůležitější poznatky o hře a hračce. Teoretická část vysvětluje pojmy jako hra a hračka a didaktická hračka. Dále se pozornost soustřeďuje na význam her a hraček, role učitele při hře a zastoupení hračky v mateřské škole. Praktická část využívá kvalitativní design výzkumu. Data byla získána, prostřednictvím metody interview s učiteli mateřských škol. Výzkum se zaměřuje na zjištění jakou roli má hračka v životě dětí předškolního věku z pohledu učitele mateřské školy. |
|
dc.format |
56 s. (90 995 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dětská hra
|
cs |
dc.subject |
význam hry
|
cs |
dc.subject |
dětská hračka
|
cs |
dc.subject |
didaktická hračka
|
cs |
dc.subject |
význam hračky
|
cs |
dc.subject |
children´s play
|
en |
dc.subject |
the importance of play
|
en |
dc.subject |
children´s toy
|
en |
dc.subject |
didactic toy
|
en |
dc.subject |
the importance of toys
|
en |
dc.title |
Role hračky v životě dětí předškolního věku z pohledu učitele mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Toy and its role in life of preschool children from kindergarten teacher´s perspepective |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrů Puhrová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2022-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with toy and its role in the lives of preschool children from the perspective of a kindergarten teacher. The theoretical part, in which I am trying to summarize the key findings about games and toys, is based on findings from scholarly literature. The theoretical part explains concepts such as game and toy and didactic toy. Furthermore, attention is focused on the importance of games and toys, the role of the teacher in the game and the representation of the toy in kindergarten. The practical part uses the qualitative design of research. The data were obtained through an interview with kindergarten teachers. The research focuses on finding out what role the toy has in the lives of preschool children from the point of view of a kindergarten teacher. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60194
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account