dc.contributor.advisor |
Vykoukalová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Šišáková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:43Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:43Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51467
|
|
dc.description.abstract |
Předložená bakalářská práce je aplikačního charakteru a zabývá se plánováním vzdělávací nabídky pro věkově heterogenní třídu mateřské školy. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na plánování v mateřské škole, na proces vzdělávání a co vše tento proces zahrnuje. Nedílnou součást věnujeme i pojmům hra a aktivita nebo heterogenní třída. V centru autorčiny pozornosti je i současný trend ve vzdělávání-individualizace. V praktické části je popsán soubor aktivit a následně rozpracované jednotlivé aktivity zaměřené na všestranný rozvoj dítěte. Zejména na podporování, rozvíjení jemné, hrubé motoriky, prostorové orientace, komunikačních a sociálních dovedností. Tyto aktivity i dané evaluace byly realizovány v mateřské škole, ve vybrané heterogenní třídě. Z následné evaluace bylo zpracováno i doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
73 s. (85 346 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
plánování v MŠ
|
cs |
dc.subject |
heterogenní třída
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací nabídka
|
cs |
dc.subject |
soubor aktivit
|
cs |
dc.subject |
planning in kindergarten
|
en |
dc.subject |
heterogeneous class
|
en |
dc.subject |
educational offer
|
en |
dc.subject |
set of activities
|
en |
dc.title |
Plánování vzdělávací nabídky pro věkově heterogenní třídu mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Planning the educational offer for the age heterogeneous kindergarten class |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelková, Marie |
|
dc.date.accepted |
2022-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented bachelor thesis is of an application nature and deals with the planning of educational offers for the age heterogeneous kindergarten class. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part focuses on planning in kindergarten, and what all this process involves. We also deal with the concepts of game and aktivity or heterogeneous classas an integral part. The author's attention is also focused on the current trend in education-individualization. The practical part describes the activities and subsequently developed individual aktivities focused on the all-round development of the child. Especially for supporting, developing fine, gross motor skills, spatial orientation, communication and social skills. These activities and the evaluations were triggered by immunization in a kindergarten, a heterogeneous classroom. Recommendations for practice were also prepared from the subsequent evaluation. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60249
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|