Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Bernatíková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:45Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:45Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51504
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce analyzuje a vyhodnocuje spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů. Podrobněji je zaměřena na jednotlivé faktory, které toto spotřebitelské chování ovlivňují. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy spojené s tématem spotřebitelského chování. Praktická část se skládá ze dvou metod výzkumného šetření. První částí je kvalitativní výzkum, který byl realizován pomocí polostrukturovaných individuálních rozhovorů. Druhá část obsahuje kvantitativní šetření, které bylo pro-vedeno formou elektronických dotazníků. V závěru práce jsou navržena doporučení pro značku Tarani, která vyplynula z výsledků výzkumného šetření a jsou zde také zodpovězené výzkumné otázky. |
|
dc.format |
61 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
rozhodovací proces
|
cs |
dc.subject |
kosmetické produkty
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
značka Tarani
|
cs |
dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
decision making process
|
en |
dc.subject |
cosmetic products
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
Tarani brand
|
en |
dc.title |
Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů |
|
dc.title.alternative |
Consumer behavior in the cosmetic products segment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis analyzes and evaluates the consumer behavior of customers in the segment of cosmetic products. It focuses in more detail on the individual factors that in-fluence this consumer behavior. The theoretical part explains the concepts associated with the topic of consumer behavior. The practical part consists of two research methods. The first part is qualitative research, which was carried out using semi-structured individual interviews. The second part contains a quantitative survey, which was conducted in the form of electronic questionnaires. At the end of the work, recommendations for the Tarani brand are proposed, which resulted from the results of the research survey, and there are also answered research questions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
61475
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account