Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Bernatíková, Kateřina
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:45Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:45Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51504
dc.description.abstract Tato bakalářská práce analyzuje a vyhodnocuje spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů. Podrobněji je zaměřena na jednotlivé faktory, které toto spotřebitelské chování ovlivňují. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy spojené s tématem spotřebitelského chování. Praktická část se skládá ze dvou metod výzkumného šetření. První částí je kvalitativní výzkum, který byl realizován pomocí polostrukturovaných individuálních rozhovorů. Druhá část obsahuje kvantitativní šetření, které bylo pro-vedeno formou elektronických dotazníků. V závěru práce jsou navržena doporučení pro značku Tarani, která vyplynula z výsledků výzkumného šetření a jsou zde také zodpovězené výzkumné otázky.
dc.format 61 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject rozhodovací proces cs
dc.subject kosmetické produkty cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject značka Tarani cs
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject decision making process en
dc.subject cosmetic products en
dc.subject social media en
dc.subject Tarani brand en
dc.title Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů
dc.title.alternative Consumer behavior in the cosmetic products segment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis analyzes and evaluates the consumer behavior of customers in the segment of cosmetic products. It focuses in more detail on the individual factors that in-fluence this consumer behavior. The theoretical part explains the concepts associated with the topic of consumer behavior. The practical part consists of two research methods. The first part is qualitative research, which was carried out using semi-structured individual interviews. The second part contains a quantitative survey, which was conducted in the form of electronic questionnaires. At the end of the work, recommendations for the Tarani brand are proposed, which resulted from the results of the research survey, and there are also answered research questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 61475
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
bernatíková_2022_dp.pdf 1.819Mb PDF View/Open None
bernatíková_2022_op.doc 205Kb Unknown View/Open None
bernatíková_2022_vp.doc 102Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account