dc.contributor.advisor |
Žáková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Mozgvová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:48Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:48Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51590
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Cílem bakalářské práce je zpracovat sadu aktivit na rozvoj slovní zásoby u dětí předškolního věku, tuto sadu následně realizovat, ověřit a evaluovat. V teoretické části dochází k vymezení základních pojmů pojící se s touto oblastí, dále tato část pojednává také o ontogenetickém vývoji řeči, jazykových rovinách řeči a konkrétně pak blíže charakterizuje rovinu lexikálně-sémantickou, jejíž součástí je slovní zásoba. Výstupem části praktické je popis realizace sady osmi aktivit zaměřených na rozvoj slovní zásoby u dětí předškolního věku, včetně evaluace realizovaných aktivit. V závěru jsou taktéž zpracována doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
82 s. (132 433) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řeč
|
cs |
dc.subject |
jazyk
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
slovní zásoba
|
cs |
dc.subject |
lexikálně-sémantická rovina jazyka
|
cs |
dc.subject |
language
|
en |
dc.subject |
tongue
|
en |
dc.subject |
vocabulary
|
en |
dc.subject |
lexical-semantic level of a language
|
en |
dc.title |
Aktivity na rozvoj slovní zásoby u dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Vocabulary development activities for preschool children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Plisková, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2022-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-application character and is dividend into theoretical and practical part. The aim of the thesis is to create a set of activities for the development of vocabulary in preschool children, then implement, verify and evaluace this set. The theoretical part defines the basic concepts associated with this area, this part also discusses the ontogenetic development of speech, languge levels of speech and specifically characterizes the lexical-semantic level, which includes vocabulary. A description of the implementation of a set of eight activities focused on the development of vocabulary in preschool children, including evaluation of implemented activities is the output of the practical part. There are recommendations for the practice of kindergartens are also elaborated. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60204
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-26 |
|