Výstava obrazů Dong Ho v prostředí virtuální reality v Muzeu výtvarného umění ve Vietnamu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výstava obrazů Dong Ho v prostředí virtuální reality v Muzeu výtvarného umění ve Vietnamu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stanický, Petr
dc.contributor.author Pham, Quynh Giao Ngoc
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:49Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:49Z
dc.date.issued 2019-10-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.isbn 978-80-7678-111-5 cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51605
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je najít řešení, které je vhodné pro moderní trend konzervace světového umění a jeho aplikace na záchranu Vietnamské lidové malby. Kromě toho chce práce také provést zkušenosti ve dvou prostředích tradiční lidové malby a lidové malby ve formě prostředí VR a shromáždit data porovnávající efektivitu těchto dvou zkušeností. V neposlední řadě si tato práce klade za cíl přispět k vytvoření nové inspirace pro popularizaci a oblibu vietnamské lidové malby mladou generací země.
dc.format 44 cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Muzeum výtvarného umění cs
dc.subject muzejní výstava cs
dc.subject konzervace cs
dc.subject lidová malba Dong Ho cs
dc.subject virtuální realita cs
dc.subject VR cs
dc.subject prostředí VR cs
dc.subject ponořeno cs
dc.subject FineArt museum en
dc.subject FAM en
dc.subject museumexhibition en
dc.subject preservation en
dc.subject DongHo folk painting en
dc.subject virtualreality en
dc.subject VR en
dc.subject VR environment en
dc.subject immersed en
dc.title Výstava obrazů Dong Ho v prostředí virtuální reality v Muzeu výtvarného umění ve Vietnamu
dc.title.alternative Exhibition of Dong Ho paintings in a virtual reality environment at a Fine Art Museum, Vietnam
dc.type disertační práce cs
dc.date.accepted 2022-06-20
dc.description.abstract-translated This thesis aims to find a solution that is suitable for the modern trend of preserving the world's art and applying it to the preservation of Vietnamese folk paintings. In addition, the thesis also wants to perform the experiences in two traditional folk painting environments and folk painting in the form of VR environments and collect data comparing the effectiveness of these two experiences. Finally, this thesis aims to create new inspiration for the popularization and enjoyment of Vietnamese folk painting by the country's young generation.
dc.description.department Ateliér Design skla
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-program Visual Arts cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 62933
dc.date.submitted 2022-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
pham_2022_dp.pdf 59.57Mb PDF View/Open None
pham_2022_op.pdf 218.7Kb PDF View/Open None
pham_2022_vp.pdf 369.0Kb PDF View/Open None
Pham_Ngoc_Quynh_Giao_Thesis_Summary_2022.pdf 13.63Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account