Projekt na zlepšení využívání sociálních sítí vybrané zdravotnické organizace k oslovení potenciálních nových zdravotnických pracovníků
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Benyahya, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Motyčka, Štěpán
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:54Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:54Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51735
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou využití sociálních sítí k oslovení potencionálních nových zdravotnických pracovníků ve vybrané zdravotnické organizaci. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou sepsány teoretické poznatky z problematiky personálního marketingu, sociálních sítí a jejich vzájemného propojení. Druhá část se věnuje popisu organizace a analýze využívání sociálních sítí k oslovení potencionálních nových zdravotnických pracovníků touto organizací. Druhá analýza se věnuje kritériím mladých zdravotníků pro výběr nového zaměstnavatele a jejich postoji k využívání sociálních sítí. Na základě analytických a teoretických poznatků byl sestaven Projekt na zlepšení využívání sociálních sítí ve vybrané zdravotnické organizaci k oslovení potencionálních nových pracovníků. |
|
dc.format |
111 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Personální marketing
|
cs |
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
Zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
Personnel marketing
|
en |
dc.subject |
Social media
|
en |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
Healthcare
|
en |
dc.title |
Projekt na zlepšení využívání sociálních sítí vybrané zdravotnické organizace k oslovení potenciálních nových zdravotnických pracovníků |
|
dc.title.alternative |
Project to Improve Use of Social Media Networks for a Selected Healthcare Organization to Reach Potential New Medical Workers |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2022-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master thesis deals with the use of social media networks to reach new potential workers in the selected healthcare organization. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical one. In the first part the theoretical knowledge was drawn up on the field of personnel marketing, social media, and their collaboration in practice. The second part describes the organization and analyses its social media usage to reach potential new healthcare workers. Another analysis examines criteria of young healthcare workers in the situation of making decision. Firstly, deciding on which healthcare organization is going to be their new employer and secondly, their personal attitude to social media. Finally, the Project to Improve Use of Social Media Networks for a Selected Healthcare Organization to Reach Potential New Medical Workers was made based on theoretical and analytical knowledge. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management in Healthcare |
en |
dc.identifier.stag |
58607
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account