Projekt na zlepšení využívání sociálních sítí vybrané zdravotnické organizace k oslovení potenciálních nových zdravotnických pracovníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt na zlepšení využívání sociálních sítí vybrané zdravotnické organizace k oslovení potenciálních nových zdravotnických pracovníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Benyahya, Petra
dc.contributor.author Motyčka, Štěpán
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:54Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:54Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51735
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou využití sociálních sítí k oslovení potencionálních nových zdravotnických pracovníků ve vybrané zdravotnické organizaci. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou sepsány teoretické poznatky z problematiky personálního marketingu, sociálních sítí a jejich vzájemného propojení. Druhá část se věnuje popisu organizace a analýze využívání sociálních sítí k oslovení potencionálních nových zdravotnických pracovníků touto organizací. Druhá analýza se věnuje kritériím mladých zdravotníků pro výběr nového zaměstnavatele a jejich postoji k využívání sociálních sítí. Na základě analytických a teoretických poznatků byl sestaven Projekt na zlepšení využívání sociálních sítí ve vybrané zdravotnické organizaci k oslovení potencionálních nových pracovníků.
dc.format 111 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Personální marketing cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Komunikace cs
dc.subject Zdravotnictví cs
dc.subject Personnel marketing en
dc.subject Social media en
dc.subject Communication en
dc.subject Healthcare en
dc.title Projekt na zlepšení využívání sociálních sítí vybrané zdravotnické organizace k oslovení potenciálních nových zdravotnických pracovníků
dc.title.alternative Project to Improve Use of Social Media Networks for a Selected Healthcare Organization to Reach Potential New Medical Workers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2022-06-22
dc.description.abstract-translated This Master thesis deals with the use of social media networks to reach new potential workers in the selected healthcare organization. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical one. In the first part the theoretical knowledge was drawn up on the field of personnel marketing, social media, and their collaboration in practice. The second part describes the organization and analyses its social media usage to reach potential new healthcare workers. Another analysis examines criteria of young healthcare workers in the situation of making decision. Firstly, deciding on which healthcare organization is going to be their new employer and secondly, their personal attitude to social media. Finally, the Project to Improve Use of Social Media Networks for a Selected Healthcare Organization to Reach Potential New Medical Workers was made based on theoretical and analytical knowledge.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-program Management in Healthcare en
dc.identifier.stag 58607
dc.date.submitted 2022-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
motyčka_2022_dp.pdf 3.393Mb PDF View/Open None
motyčka_2022_op.docx 41.79Kb Unknown View/Open None
motyčka_2022_vp.docx 49.48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account