Optimalizace podnikových procesů s cílem zvyšovat jejich kvality
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vargová, Slavomíra
|
|
dc.contributor.author |
Olšinová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:59Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:59Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51869
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce, v teoretické části, bude představovat historii průmyslových revolucí, které ovlivnili vývoj společnosti. Optimalizace, efektivita, management kvality a neustálé zlepšování jsou pojmy, které byly aplikovány už v době druhé průmyslové revoluce a nyní je můžeme označit jako části podnikových procesů. Podnikové procesy budou představeny na základě typologie a přístupu k řízení procesů. Praktická část je zaměřena na proces nákupu a jeho optimalizaci. Výstupem analýzy současného stavu bude implementační plán, který zajistí optimalizaci procesů nákupu. |
|
dc.format |
94 s. (101 095 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnik
|
cs |
dc.subject |
proces
|
cs |
dc.subject |
optimalizace
|
cs |
dc.subject |
management kvality
|
cs |
dc.subject |
plánování
|
cs |
dc.subject |
lidé v organizaci
|
cs |
dc.subject |
analýza a hodnocení
|
cs |
dc.subject |
zlepšování
|
cs |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
process
|
en |
dc.subject |
optimalization
|
en |
dc.subject |
quality management
|
en |
dc.subject |
planning
|
en |
dc.subject |
people in the organization
|
en |
dc.subject |
analysis and evaluation
|
en |
dc.subject |
improvement
|
en |
dc.title |
Optimalizace podnikových procesů s cílem zvyšovat jejich kvality |
|
dc.title.alternative |
Optimization of business process in order to increase their quality |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Heinzová, Romana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis, in the theoretical part, will present the history of industrial revolutions that influenced the development of society. Optimization, efficiency, quality management and continuous improvement are concepts, which were already applied during the Second Industrial Revolution and can now be described as part of business processes. Business processes will be presented based on a typology and approach to process management. The practical part is focused on the purchasing process and its optimization. The output of the analysis of the current state will be an implementation plan that will ensure the optimization of purchasing processes. |
|
dc.description.department |
Ústav krizového řízení |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Rizikové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Risk Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Bezpečnost společnosti |
cs |
dc.identifier.stag |
62143
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-06 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account