dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Kratinohová, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:01Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:01Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51911
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce jsou marketingové komunikace vybraných útulků. Cílem práce je zjištění, jak je vnímána kastrace koček a zda je v souvislosti s touto tematikou vhodnější pozitivní emoce, anebo může lépe zafungovat motiv strachu. V první části práce jsou obsažena teoretická východiska, která se zabývají danou problematikou. Tyto poznatky poté slouží i v praktické části, která obsahuje charakteristiku a specifika zvolených útulků. Kromě stručné analýzy samotné komunikace útulků byly využity dvě výzkumné metody, a to dotazníkové šetření a polostrukturovaný rozhovor. Výsledkem práce je zhodnocení komunikace a doporučení, jak téma kastrace koček efektivně komunikovat. |
|
dc.format |
66 s. (95 838 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
útulek
|
cs |
dc.subject |
fundraising neziskových organizací
|
cs |
dc.subject |
prevence přemnožení koček
|
cs |
dc.subject |
pozitivní emoce
|
cs |
dc.subject |
motiv strachu
|
cs |
dc.subject |
Zatoulané štěstí
|
cs |
dc.subject |
Útulek pro zvířata v nouzi
|
cs |
dc.subject |
fundraising for non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
prevention of cat overpopulation
|
en |
dc.subject |
positive emotions
|
en |
dc.subject |
fear motivation
|
en |
dc.subject |
Zatoulané štěstí
|
en |
dc.subject |
the name of an animal shelter
|
en |
dc.subject |
Útulek pro zvířata v nouzi
|
en |
dc.subject |
the name of an animal shelter
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace vybraných útulků |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications of Selected Shelters |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachlelor´s thesis deals with the subject of marketing communication of selected animal shelters. The aim of the thesis is to find out how cat neutering is perceived and whether positive emotions are more appropriate in connection with this topic or whether fear motivation may work better. The first part of the thesis covers the existing theory of the subject. This is then used in the empirical part, which explores the characteristic and specifics of the selected shelters. In addition to a brief analysis of the communication of the shelters themselves, two research methods were used, namely a questionnaire survey and semi-structured interview. The result of the work is an evaluation of the communication and reccomendations of how to effectively communicate the topic of cat neutering. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62835
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|