dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Teplá, Sandra
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:02Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:02Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51944
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na externí komunikaci neziskové organizace. Teoretická část se věnuje tématu neziskových organizací, stejně tak jako marketingu, marketingové komunikaci a image v neziskovém sektoru. Praktická část je pak věnována konkrétní neziskové organizaci. V této části se nachází výzkum zabývající se jak její image a postavení mezi odbornou veřejností, tak externí komunikací s odbornou veřejností. Výzkum se skládá z řízeného rozhovoru s ředitelkou organizace a individuálních rozhovorů s členy odborné veřejnosti. Šetření se dále snaží zjistit, zdali proběhly změny v komunikaci organizace v době koronakrize. Výsledky výzkumu mají za účel sloužit jako podklad k doporučením a zpětná vazba pro zkoumanou neziskovou organizaci. |
|
dc.format |
61s. (96 884 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
sociální služba
|
cs |
dc.subject |
marketing v neziskovém sektoru
|
cs |
dc.subject |
image neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní analýza
|
cs |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
social service
|
en |
dc.subject |
marketing in non-profit sector
|
en |
dc.subject |
image of non-profit organization
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
qualitative analysis
|
en |
dc.title |
Komunikace Most pro o. p. s. v období koronaviru |
|
dc.title.alternative |
Communication of a Nonprofit Organization During the Coronavirus Crisis |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis focuses on external communication of a non-profit organization. The theoretical part studies the topic of non-profit organizations, as well as marketing, marketing communication and image in the non-profit sector. The practical part is then dedicated to a specific non-profit organization. In this part there is research dealing with both its image and position among the professional public and external communication with the professional public. The research consists of a guided interview with the director of the organization and individual interviews with members of the professional public. The survey, which was carried out at the place of operation of the organization, also tries to find out whether there were changes in the communication of the organization during the coronavirus crisis. The results of the research are intended to serve as a basis for recommendations and feedback for the researched non-profit organization. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62615
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|