Marketingové komunikace ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně |
Author: |
Benická, Lucie
|
Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi společnosti ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Jejím cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují postoje těchto studentů, a na základě toho navrhnout vhodný způsob komunikace a připravit marketingový komunikační mix za účelem přivedení právě těchto studentů do společnosti. První část této práce se kromě personálního marketingu a marketingových komunikací věnuje i značce zaměstnavatele a vlivu pandemie COVID-19 na nábor zaměstnanců. Druhá část této práce pak zkoumá personální marketing společnosti ŠKODA AUTO a.s. a navrhuje doporučení k získání technicky zaměřených studentů UTB, která byla definována na základě provedeného kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51964
|
Date:
|
2022-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
62579
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account